Reede, 27. jaanuar Tee avaleheks |Hakka fänniks!
saarlane.ee
  Kalender
  Kontaktid
  Dokumendid
  Lemmikviited
  Koputaja
  Kasutaja profiil
Uudised
  Saaremaa
  Hiiumaa
  Eesti
  Välismaa
  Uus meedia
  Arhiiv
Kuulutused
Foorum
Kuhu minna?
Mängud
E-kaart
Galerii
Kataloog
I-kaart
Webmail
Naljanurk
Toob Saarlase sinuni!
Toob Saarlase sinuni!
Toob Saarlase sinuni!
  E-post Parool .Uus kasutaja | Unustasin parooli
 
  | saada sõbrale | kommentaarid e-postile |  
  DEBATT: Kas Kuressaare linnale on vaja pikemat lennurada?  
 
Esimesed Eelmised Järgmised Viimased
90 kommentaari
 
 
Kõva sõna 09-03-06, 12:57:18
Kohe ise algatas debati? On ikka võimekas naine!
-0   +0
debatt 2 09-03-06, 12:58:39
hakkabki kooruma midagi tõsisemat.
1. ei poolda dotatsioonide teket/olemasolu.
2. paratamatu fakt on jääb veokite teema.
3. täna piisab ka Kuressaare lennnujaamast (ATR 72-500 näide - lennunduse inimese kommentaar).
4. äkki keegi saab tulu - no krt kuidas muidu areneda?
5. praamid - SLK peaks saama medali sellise ÄRI püstipanemise, hoidmise ja edukuse eest! - otsi lolli ja loll nutab aga maksab ja kedagi ei huvita! Valus!
-0   +0
huvitav 09-03-06, 15:25:09
Inimesed ei ole selle raja pikendamise vastu mitte selle pärast, et see kellegile kasu toob vaid ikka selle pärast, et tervete elurajoonide täied inimesi selle tõttu kahju kannatavad. Jah olen nõus, et kõik teised, kes ei ela otseselt lennutrajektoori all saavad sellest kasu, kuid kas see on õiglane, et see peab toimuma niimoodi kaaslinlaste arvelt. See raha mis hoitakse kokku lennuvälja kolimise arvelt võetakse ju sisuliselt kõigi ida-niitlaste ja marienthallaste taskust nende kinnisvara suhtelise odavnemise läbi. Lisaks jääb ikkagi reostus ja oht, mis pidevalt üle lasteia lendab. Kasulik on see tõesti kinnisvaraarendajatele, kes on siin piirkonnas kõik võimaliku juba ära arendanud ja nüüd oma huvid teistele linna piirkondadele on suunanud. Neile sobib see ilmselt hästi, et siinne elukeskkond võrreldes uuemate rajoonidega halveneb.
-0   +0
kah huvitav 09-03-06, 15:30:29
nõus eelmisega!
-0   +0
lasteaed 09-03-06, 15:32:15
ida-niidu lasteaed on ka ohustatud.
-0   +0
abc 09-03-06, 20:36:46
kõrgendatud oht? auto all surma saada on oluliselt suurem oht: sel aastal on maailmas hukkunud 93inimest lennuõnnetustes, 2005.aasta kõige ohtlikum lennunduspiirkond oli Kesk-Aafrika, maailmas on wikipedia andmeil 243 riiki, seega 0.4 hukkunut riigi kohta, liiklusõnnetustes on käesoleval aastal hukkunud Eestis 10 inimest, vahe on 25kordne.
Kui palju maksaks uue lennuvälja/-jaama rajamine? Võib kindlalt väita, et ei ole artiklikirjutajal seda raha..seega ei lähe see lennujaam sealt kuhugi.
Prügimägi ei kaunista ühtki paika, hoolimata lindudest..kuigi jah, kui soovite teinekord selle väikese lennukiga linnu pärast "alla tulla", siis..
Harjumused on visad minema, tõsi; kuid SPAde leib tuleb vaid turistidest, kohalikud teevad seal tööd, saavad palka ning jäävad ilusale Saaremaale elama.
Ja ega see Saaremaa nii väike ka ei ole, et ise ei võiks lennuväljast kaugemale kobida.
Seega põhimõtteliselt pseudoprobleem :) Päikest
-0   +0
abc-le 09-03-06, 21:43:13
see, et peaaegu poole kuressaare elanike kinnisvara hind lüüakse alla on sinule pseudoprobleem! see natuke selle raja pikendamist ei leevenda pikemas perspektiivis niikuinii jälle vajadusi ja siis tuleks ju nii ehk naa uus lennuväli teha. parem teha seda siis kohe korralik ja vana lennujaama territooriumi kasutada kinnivara arenduseks.
-0   +0
püsilendaja 09-03-06, 21:57:51
Kui jätaks korra kõrvale müra, võimaliku elamistingimuste jms halvenemise ning keskenduks sellele, mida head lennujaama laiendamine kaasa toob:
Eelkõige inimeste liikumise suurenemise Saaremaa ja muu maailma vahel. Mida rohkem Saaremaa külastajaid, seda rohkem ka kohalike teenuste tarbijaid, seda rohkem meil tööd ja teenimisvõimalusi jne.
Siinkohal ei saa ma ka nõus olla kellegi eelpool mainituga, et kõik, kes lendavad on SPA-de kliendid. Niipalju kui olen isiklikult lennanud Aviesiga Tallinna vahet või Skyways-iga Stockholmi vahet, ei küüni turistide arv teinekord 50%-nigi. Ikka väga-väga palju on nö. "tavalendajaid".
-0   +0
saarlane 09-03-06, 23:16:24
Olen elanud üle kümne aasta ida-niidus korteris mis jääb täpselt lennukoridori alla ja ausalt öeldes lennukite madallend ja müra on küll viimane asi mille pärast ma muretsen. Lennuväli on oli ja jääb sinna kus ta praegu on. Olen kahe käega poolt raja pikendamisele juba kasvõi seetõttu, et näha kuidas Oolup ja teised Lollide küla uusrikkad kahe käega peast juukseid kitkuvad , nähes kuidas nende kinnisvara lausa silmnähtavalt väärtust kaotab
-0   +0
to saarlane 10-03-06, 06:57:09
sinu jutt oleks nagu hiidlase oma, sest pila on küllaldaselt, kuid arvestades sellega, et nimetad ennast saarlaseks, siis on sinu arvamus lihtsalt kohatu ja tobe.
-0   +0
Väljalend 10-03-06, 08:16:43
http://www.eeke.ee/lennuvalja%20kaardid.pdf
http://www.kuressaare.ee/uus/failid/1896.pdf

Mis muutub lennuraja pikendamisel? MITTE MIDAGI OLULIST !
-0   +0
Para Krahv 10-03-06, 08:19:36
Tjah. Ida Niidu lasteaia ohutegur ei muutu lennuraja pikendamise korral mitte kuhugi poole võrreldes praegusega.
-0   +0
tüüp 10-03-06, 08:41:16
kas keegi on mõelnud ka uue suure lennuvälja kasutamist vajadusel sõjalistel eesmärkidel, siis on kõigil suu m....täis. linn igatahes oleks hea ja põhjendatud sihtmärk!! ei tasu seda võimalust lükata tahaplaanile ja näha ainult enda ette, paremal juhul Tori abaja rajooni pilvelõhkujateni. Loonulikult on hea kui asi areneb ja turiste tuleb rohkem jne. Aga linn on niigi väike ja lennuväli võtab enda alla mingi viiendiku kogu linna maaalast ja kauni mereäärse ala! Lisaks veel laiemalt kõik keelutsoonid nii elamutele kui muudele võimalustele sinna midagi rajada! Terviselinn?! Praegu on suvel mai keskelt kuni augusti lõpuni kõik majutused täis, kuhu siis hordidena saabuvad turistid siis edaspidi pannakse? Kas ehitatakse merile veel üks korrus peale? ja veel üks? lennuvälja astesse viimine on muidugi lahendus, aga seal olevat juba maad rumala mõttetöö tulemusena juba juppidena erasse antud! Ja aste ei ole linnast mitte nii kaugel, et ei kannata 10min et lennujaamast linna sõita!
Ühesõnaga lennuväli peale saarel olema, hea kui ta oleks linnalähedal maal, aga mis parata, ta on linnas. Ise elan pargi ääres ja kogu seda lennuki müra jne ei ole tunda mitte üks raas!
Lõpetuseks arvan, et lennuvälja planeeringul on mitu võimalust:
1. see lihtsalt surutakse läbi, lihtrahvale sõnaõigust andmast (nagu meri korruse juurde ehitamine)
2. Pikk pikk kohtu tee!!
3. Keskkonnamõju hindamine pärsib selle planeeringu juba eos! (ja kui turism vähenema hakkab, näitavad lennujaama bossud näpuga linnarahva poole, et kui te poleks vastu olnud...)
Ootame siis ära esimesed teated planeeringu avalikustamisest ja siis ärge hoidke ennast tagasi ja marss Tallinna 10 majja arvamust avaldama, argumenteeritud, mitte demagoogiat!!
-0   +0
Projekt -EI 10-03-06, 09:38:47
1. süvasadam -EI
2. püsiühendus-EI
3. lennujaam -EI
4. projekt lambad -JAH
-0   +0
to saarlane 10-03-06, 10:48:39
lollide külaks võiks nimetada hoopis mõnd teist kuressaare linnaosa, kus elavad saamatud ja rahulolematud inimesed, kes ise millegagi hakkama ei saa, joovad raha maha, elavad viletsates elutingimustes, kiruvad riiki. peale sele on kõik teised süüdi nende saamatuses ja vaesuses.
-0   +0
 
  Kommentaarid 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 - Järgmised >>  
 
Lisa oma kommentaar
Nimi
E-Post
 
 
 
 
  Otsing Saarlasest
Saada meile vihje sündivast uudisest:


Sinu e-post:

5+4= (summa sõnaga)

» Majandusministeerium ootab Hiiumaa meretuulepargi rajajalt eriplaneeringut (29)
» Professor: Eesti ei pruugi Vene elektrivõrgust lahti ühendamist märgatagi (12)
» Balti riigid suudaks Venemaa elektrikatkestuse korral kuni 12 tunniga ühenduda Euroopa võrguga (98)
  Kas vaktsineerid end, koroonaviiruse vastu?  
  Jah.  
  Ei.  
  Võibolla.  
  Olen juba vaktsineeritud.  
  Tulemus

Soovita hääletust
 
© Deevision Webgraphics Kontakt | Reklaam | Screensaver | Rss | Külastajaid 2788 Veebimajutus: www.eq.ee